ANOMEN:
Takže Anomen je celkom slušný
Fighter/Cleric a jeho fighterské schopnosti
sú na
celkom slušnej úrovni, aj keď sa mu level zvyšuje iba ako
Klerikovi. V Shadows of Amn
sa môže dostať až na dvadsiatyprvý
level, čo nie absolútne vôbec zlé. Má celkom slušnú
Silu a Odolnosť, no jeho Múdrosť nie je dostačujúca.
Vaše rozhovory s ním sa budú
väčšinou týkať jeho osobnosti. Už
hneď od začiatku sa od neho dozviete, že skôr či
neskôr sa bude musieť zúčastniť
Rytierských skúšok. To, či ich spraví alebo nie, bude
hlavne závisieť od toho, ako sa zachová pri riešení
zabitia jeho sestry Moiry. Ak chcete,
aby sa stal rytierom, tak ho
presvedčte nech Saerka nezabije, keď budete chcieť opak,
tak ho zabite. Keď sa stane
rytierom, zvýši sa mu Múdrosť na 16 a
presvedčenie sa
zmení na Zákonne dobré. Keď neuspeje, zmení sa
mu iba presvedčenie na Chaoticky
neutrálne. Po skúškach sa
vlastne romantický vzťah s ním rozvetvuje. Veľké zmeny síce
nenastanú, ale aj tak. Tento návod sa bude zaoberať
iba tou druhou možnosťou, čiže
keď Anomen skúšky nespraví. Ako som
už povedal, veľký rozdiel v tom nebude.
Potom sa ešte uskutoční jedna udalosť, týkajúca sa
Anomenovej sestry Moiry. Príde za
vami posol, ktorý, keď ste Saerka zabili, vám
oznámi, že Moiru zabili nejakí potulní
zlodeji. Keď ste ho nezabili, dozviete
sa, že vinníkom je skutočne Saerk. V prvom
prípade
sa budete musieť dostaviť do Anomenovho domu vo Vládnej
štvrti a v druhom
prípade do Saerkovho domu v štvrti Bridge. Nech
sa deje čokoľvek, musíte presvedčiť
Anomena, aby Saerka nezabil resp. svojho otca, ktorého musíte
presvedčiť, že ho
milujete. Keď však v jednom z týchto možností neuspejete, Anomen z
vašej skupiny
odíde navždy, takže si pred vstupom do jednotli- vých
domov poriadne uložte vašu
pozíciu, aby ste potom neľutovali.
Dialógy:
D1 (prečo ste sa ho ešte nepýtali
na jeho cesty): možnosti 3, potom 1,3,2
D2 (keď máte Keldorna v
skupine, pridá sa do rozhovoru): najprv si
vyberte možnosť 1
alebo 2, potom
možnosť 1
D3 (o Gorionovi): možnosti
1,3
D4 (ospravedlnenie za neetické
ukončenie predchádzajúceho rozhovoru): možnosť 1,
potom 1 a nakoniec
tiež 1
D5 (ako sa stal kňazom):
možnosti 1,1
D6 (zase niečo o predchádzajúcom
dni): možnosť 1, potom tiež 1
D7: tu príde správa o smrti
Anomenovej sestry Moiry. Budete sa musieť
dostaviť do
jeho rodinného
sídla (Delryn Estate) vo štvri Government
District. To ako budete
reagovať bude
mať potom dosť veľký vplyv na výsledky
Rytierských skúšok.
D8 (chce sa s vami rozprávať):
možnosti 1 a 3
D9 (chce sa vám niečo opýtať):
možnosť 1, potom 1 a nakoniec 3
D10 (niečo o tom, že vás
obdivuje): možnosť 2
D11 (ospravedlňuje sa):
najprv vyberte možnosť 1 a potom buď možnosť
2 alebo
nejakú
inú keď ste ho presvedčili, aby Saerka nezabil.
D12 (test prichádza): možnosť
2, potom možnosť 1
D13: rytierske skúšky. Ich výsledok
závisí od toho, ako ste reagovali na zavraždenie
Anomenovej
sestry Moiry. Od tohoto miesta sú v tomto
návode zobrazené len
dialógy s
Anomenom, ktorý nezrobil skúšky.
D14 (nadáva na Rád): možnosť 2 a
potom
možnosť 2. Od teraz je Anomen
prakticky váš partner.
D15 (sledoval vás a prišiel
k záveru): možnosti 1,1
D16 (pri odpočinku vašej
partie vás požiada, aby ste sa s ním išli
prejsť): najprv
možnosť 1 a potom tiež 1
D17 (nikdy sa necítil tak
šťastný): možnosť 3, potom 1
D18 (ďalší rozhovor počas
odpočinku ostatných členov skupiny): možnosť
1
D19: dostanete list od Lorda
Cora, v ktorom sa dozviete o skutočných vinníkoch
Moirinej smrti, v tomto prípade dvoch bývalých
Corových zamestnancov:
možnosti
2 a
potom 2 a Anomen odíde do jeho sídla v
Government District. Ak
ho nechcete stratiť, choďťe tam aj vy.
D20: Sídlo Delrynovcov. Pred
vstupom si uložte hru, pretože ak tu náhodou poviete
niečo
zle, tak Anomen odíde navždy zo skupiny.
Na začiatku si vypočujete
rozhovor Anomena s jeho otcom a potom keď
sa vás opýta, čo tu robíte,
odpovedzte možnosťou 1, potom postupne
vyberajte možnosti 1,2 a nakoniec 1.
|