Nové
    Novinky
    Archív

 
Základy
   
Info
    Postava
    Družina

    Obtiažnosť
    Presvedčenie
    Skúsenosti
    Kúzla
    Rasy
    NPC

 
Povolanie
    Bojovník
    Hraničiar
    Paladin
    Klerik
    Druid
    Mág
    Zlodej
    Bard
    Zaklínač
    Barbar
    Mních

 
Predmety
    Zbrane
    Armor
    Fľašky
    Ostatné
    Cromwell

 
Kúzla
   
Klerické
    Mágove

 
Návody
    Rady
    Usadlosti
    Beštiar
    Ťažšie boje
    Extra questy

 
Fórum
   
Diskusia
    Ankety

 
Rôzne
   
Elfský jazyk

 
Linky
    Webmaster
    Iné
































   ANOMEN:

   Takže Anomen je celkom slušný Fighter/Cleric a jeho fighterské schopnosti sú na 
   celkom slušnej úrovni, aj keď sa mu level zvyšuje iba ako Klerikovi. V Shadows of Amn 
   sa môže dostať až na
dvadsiatyprvý level, čo nie absolútne vôbec zlé. Má celkom slušnú 
   Silu a Odolnosť, no jeho Múdrosť nie je dostačujúca. Vaše
rozhovory s ním sa budú 
   väčšinou týkať jeho osobnosti.
Už hneď od začiatku sa od neho dozviete, že skôr či 
   neskôr sa
bude musieť zúčastniť Rytierských skúšok. To, či ich spraví alebo nie, bude 
   hlavne závisieť od toho, ako sa zachová pri riešení zabitia jeho sestry Moiry. Ak chcete, 
   aby sa stal rytierom,
tak ho presvedčte nech Saerka nezabije, keď budete chcieť opak,
   tak ho zabite. Keď sa stane rytierom, zvýši sa mu Múdrosť na 16 a presvedčenie sa 
   zmení na Zákonne dobré. Keď neuspeje, zmení
sa mu iba presvedčenie na Chaoticky 
   neutrálne.
Po skúškach sa vlastne romantický vzťah s ním rozvetvuje. Veľké zmeny síce 
   nenastanú, ale aj tak. Tento návod sa bude zaoberať
iba tou druhou možnosťou, čiže 
   keď Anomen skúšky nespraví. Ako
som už povedal, veľký rozdiel v tom nebude.  
   Potom sa ešte uskutoční jedna udalosť, týkajúca sa Anomenovej
sestry Moiry. Príde za 
   vami posol, ktorý, keď ste Saerka zabili,
vám oznámi, že Moiru zabili nejakí potulní 
   zlodeji. Keď ste ho
nezabili, dozviete sa, že vinníkom je skutočne Saerk. V prvom  
   prípade sa budete musieť dostaviť do Anomenovho domu vo Vládnej
štvrti a v druhom 
   prípade do Saerkovho domu v štvrti Bridge.
Nech sa deje čokoľvek, musíte presvedčiť 
   Anomena, aby Saerka nezabil resp. svojho otca, ktorého musíte presvedčiť, že ho 
   milujete. Keď však v jednom z týchto možností neuspejete, Anomen z
vašej skupiny 
   odíde navždy, takže si pred vstupom do jednotli-
vých domov poriadne uložte vašu 
   pozíciu, aby ste potom neľutovali.

   Dialógy:
   D1 (prečo ste sa ho ešte nepýtali na jeho cesty): možnosti 3, potom 1,3,2
   D2 (keď máte Keldorna v skupine, pridá sa do rozhovoru): najprv si vyberte možnosť 1 
          alebo 2, potom možnosť 1
   D3 (o Gorionovi): možnosti 1,3
   D4 (ospravedlnenie za neetické ukončenie predchádzajúceho rozhovoru): možnosť 1, 
         potom 1 a nakoniec tiež 1
   D5 (ako sa stal kňazom): možnosti 1,1
   D6 (zase niečo o predchádzajúcom dni): možnosť 1, potom tiež 1
   D7: tu príde správa o smrti Anomenovej sestry Moiry. Budete sa musieť dostaviť do 
          jeho rodinného sídla (Delryn Estate) vo
štvri Government District. To ako budete 
          reagovať bude mať
potom dosť veľký vplyv na výsledky Rytierských skúšok.
   D8 (chce sa s vami rozprávať): možnosti 1 a 3
   D9 (chce sa vám niečo opýtať): možnosť 1, potom 1 a nakoniec 3
   D10 (niečo o tom, že vás obdivuje): možnosť 2
   D11 (ospravedlňuje sa): najprv vyberte možnosť 1 a potom buď možnosť 2 alebo 
           nejakú inú keď ste ho presvedčili, aby Saerka nezabil.
   D12 (test prichádza): možnosť 2, potom možnosť 1
   D13: rytierske skúšky. Ich výsledok závisí od toho, ako ste reagovali na zavraždenie 
           Anomenovej sestry Moiry. Od tohoto
miesta sú v tomto návode zobrazené len 
           dialógy s Anomenom,
ktorý nezrobil skúšky.   D14 (nadáva na Rád): možnosť 2 a 
           potom možnosť 2. Od teraz je
Anomen prakticky  váš partner.
   D15 (sledoval vás a prišiel k záveru): možnosti 1,1
   D16 (pri odpočinku vašej partie vás požiada, aby ste sa s ním išli prejsť): najprv 
            možnosť 1 a potom tiež 1
   D17 (nikdy sa necítil tak šťastný): možnosť 3, potom 1
   D18 (ďalší rozhovor počas odpočinku ostatných členov skupiny): možnosť 1
   D19: dostanete list od Lorda Cora, v ktorom sa dozviete o skutočných vinníkoch 
            Moirinej smrti, v tomto prípade dvoch
bývalých Corových zamestnancov: 
            možnosti  2 a potom 2 a
Anomen odíde do jeho sídla v Government District. Ak 
            ho
nechcete stratiť, choďťe tam aj vy.
   D20: Sídlo Delrynovcov. Pred vstupom si uložte hru, pretože ak tu náhodou poviete 
            niečo zle, tak Anomen odíde navždy zo
skupiny. Na začiatku si vypočujete 
            rozhovor Anomena s jeho
otcom a potom keď sa vás opýta, čo tu  robíte, 
            odpovedzte
možnosťou 1, potom postupne vyberajte možnosti 1,2 a nakoniec 1.

© Taita 2004