Nové
   
Novinky
    Archív

 
Základy
   
Info
    Postava
    Družina

    Obtiažnosť
    Presvedčenie
    Skúsenosti
    Kúzla
    Rasy
    NPC

 
Povolanie
    Bojovník
    Hraničiar
    Paladin
    Klerik
    Druid
    Mág
    Zlodej
    Bard
    Zaklínač
    Barbar
    Mních

 
Predmety
    Zbrane
    Armor
    Fľašky
    Ostatné
    Cromwell

 
Kúzla
   
Klerické
    Mágove

 
Návody
    Rady
    Usadlosti
    Beštiar
    Ťažšie boje
    Extra questy

 
Fórum
   
Diskusia
    Ankety

 
Rôzne
   
Elfský jazyk

 
Linky
    Webmaster
    Iné





















































   Bojovník sa v boji spolieha na svoje silné ruky a na svoju zbran.
   Pre skupinu je veľmi užitoný, lebo ho môžete poslať dopredu aby zadržal potvory, kým 
   váš mág či klerik vyčaruje nejaké mocné kúzlo. Poznáme tri podskupiny bojovníka, 
   ktoré rozdeľujeme na: berserk, čarodejobijec a kensai.

   Berserk
   Berserk je bojovník, v ktorom sa skrýva zlost zvieraťa. Behom boja vie dosiahnuť 
   mysľou  stav, v ktorom vydrží bojovať dlhšie a efektívnejšie. Síce sa to podobá na 
   Barbarovský berserk, ale rozdieľ je v tom, že pri boji je pri vedomý. Jeho protivníci sú 
   šokovaný, keď ho vidia v takomto stave. U trpaslíkov je tento stav docela častý. 
   Berserkrovskí trpaslíci sa nazývajú zúrivcami.

   Výhody:
   - Jednenkrát za den po každé štyri úrovne sa dokáže na 60 sec zmeniť na berserkra.
   - Keď je berserk, tak dostáva +2 k zásahu, +2 k zraneniu a  -2 k OC.
   - Keď je berserk, je imunný voči: zmámeniu, zadržaniu, srachu, zmäteniu, omráčeniu a 
      spánku.
   - Keď je berserk, automaticky sa mu priráta +15 k životu, čo sa po 60. sec odráta. 
     Toto môže bojovníka aj zabiť, takže bacha na to.

  
Nevýhody:
   - Po berserkrovskej zúrivosti je unavený a nepresný, čo znamená -2 k zásahu, -2 k 
      zraneniu a +2 k OC.
   - Nemôže sa specializovať na zbrane na diaľku.

 
   Čarodejobijec
   Tento bojovník bol špciálne vycvičený tak, aby vynikal v zabíjaní čarodejov.

  
Výhody:
   - Každý úspešný zásah na čarodeja znamená pre čarodeja 10% neúspech kúzla.
   - Za každú úroveň dostane 1% magickej odolnosti.

  
Nevýhody:
   - Nemôže používať magické predmety okrem zbroji a zbrani.


  
Kensai
   Sú vycvičení pre boj s mečom. Meč im prilahne tesne k telu čo im umožňuje byť rýchli, 
   presný a smrtiaci. Bojovať vedia iba bez záťaže.

  
Výhody:
   - Bonus +1 k zásahu, +1 k zraneniu za každé tri úrovne.
   - Bonus -2 OC
   - Bonus -1 k rýchlosti za každé 4 úrovne
   - Na každej  4. úrovni (začína na úrovni 1 s jedným použitím) môže jedenkrát za den 
      používať schopnost kai čo znamená, že 10 sec bude dávať max. zranenie.

  
Nevýhody:
   - Nemôže používať strelné zbrane.
   - Nemôže nosiť rukavice ani chrániče.
   - Nemôže nosiť zbroj.

© Taita 2004