Bojovník sa v boji spolieha na svoje
silné ruky a na svoju zbran.
Pre skupinu je veľmi užitoný, lebo ho môžete poslať
dopredu aby zadržal potvory, kým
váš mág či klerik vyčaruje nejaké mocné kúzlo.
Poznáme tri podskupiny bojovníka,
ktoré
rozdeľujeme na: berserk,
čarodejobijec
a kensai.
Berserk
Berserk je bojovník, v ktorom sa skrýva zlost zvieraťa.
Behom boja vie dosiahnuť
mysľou stav, v ktorom vydrží bojovať
dlhšie a efektívnejšie. Síce sa to podobá na
Barbarovský berserk, ale rozdieľ je v tom, že pri
boji je pri vedomý. Jeho protivníci sú
šokovaný, keď ho vidia v takomto stave. U trpaslíkov
je tento stav docela častý.
Berserkrovskí trpaslíci sa nazývajú zúrivcami.
Výhody:
- Jednenkrát za den po každé štyri úrovne sa dokáže
na 60 sec zmeniť na berserkra.
- Keď je berserk, tak dostáva +2 k zásahu, +2 k zraneniu
a -2 k OC.
- Keď je berserk, je imunný voči: zmámeniu, zadržaniu,
srachu, zmäteniu, omráčeniu a
spánku.
- Keď je berserk, automaticky sa mu priráta +15 k životu,
čo sa po 60. sec odráta.
Toto môže bojovníka aj zabiť, takže
bacha na to.
Nevýhody:
- Po berserkrovskej zúrivosti je unavený a nepresný, čo znamená
-2 k zásahu, -2 k
zraneniu a +2 k OC.
- Nemôže sa specializovať na zbrane na diaľku.
Čarodejobijec
Tento bojovník bol špciálne vycvičený tak, aby vynikal
v zabíjaní čarodejov.
Výhody:
- Každý úspešný zásah na čarodeja znamená pre čarodeja
10% neúspech kúzla.
- Za každú úroveň dostane 1% magickej odolnosti.
Nevýhody:
- Nemôže používať magické predmety okrem zbroji a
zbrani.
Kensai
Sú vycvičení pre boj s mečom. Meč im prilahne tesne k
telu čo im umožňuje byť rýchli,
presný a smrtiaci. Bojovať vedia iba bez záťaže.
Výhody:
- Bonus +1 k zásahu, +1 k zraneniu za každé tri úrovne.
- Bonus -2 OC
- Bonus -1 k rýchlosti za každé 4 úrovne
- Na každej 4. úrovni (začína na úrovni 1 s jedným
použitím) môže jedenkrát za den
používať schopnost kai čo znamená, že
10 sec bude dávať max. zranenie.
Nevýhody:
- Nemôže používať strelné zbrane.
- Nemôže nosiť rukavice ani chrániče.
- Nemôže nosiť zbroj.
|