Nové
    Novinky
    Archív

 
Základy
   
Info
    Postava
    Družina

    Obtiažnosť
    Presvedčenie
    Skúsenosti
    Kúzla
    Rasy
    NPC

 
Povolanie
    Bojovník
    Hraničiar
    Paladin
    Klerik
    Druid
    Mág
    Zlodej
    Bard
    Zaklínač
    Barbar
    Mních

 
Predmety
    Zbrane
    Armor
    Fľašky
    Ostatné
    Cromwell

 
Kúzla
   
Klerické
    Mágove

 
Návody
    Rady
    Usadlosti
    Beštiar
    Ťažšie boje
    Extra questy

 
Fórum
   
Diskusia
    Ankety

 
Rôzne
   
Elfský jazyk

 
Linky
    Webmaster
    Iné
































   Hneď na začiatku hry budete mať možnosť si nastaviť obtiažnosť, ktorú si budete môcť
   popri hre meniť. Ak ste si zvolili obtiažnosť vyššiu ako nováčik a nezvládate nejaký tuhý
   boj, tak si hru pauznite a nastavte si obtiažnosť na ľahšiu. Celkom si môžeme vybrať
   spomedzi päť obťiažností.


  
Nováčik: Hody na životy sú maximálne, postavy nemôžu natrvalo umrieť, všetky kúzla
                  sa naučia automaticky, príšery spôsobujú polovičné zranenie.

   Normálne: Hody na životy sú maximálne, postavy nemôžu natrvalo umrieť, všetky kúzla
                    sa naučia automaticky, príšery spôsobujú trištvrtinové zranenie.


   Pravidlá:
AD&D podľa pravidiel.

   
   Ťažká:
Príšery spôsobia o 50% väčšie zranenie.


   Šialená:
Príšery zraňujú dvojnásobne.













© Taita 2004