Nové
   
Novinky
    Archív

 
Základy
   
Info
    Postava
    Družina

    Obtiažnosť
    Presvedčenie
    Skúsenosti
    Kúzla
    Rasy
    NPC

 
Povolanie
    Bojovník
    Hraničiar
    Paladin
    Klerik
    Druid
    Mág
    Zlodej
    Bard
    Zaklínač
    Barbar
    Mních

 
Predmety
    Zbrane
    Armor
    Fľašky
    Ostatné
    Cromwell

 
Kúzla
   
Klerické
    Mágove

 
Návody
    Rady
    Usadlosti
    Beštiar
    Ťažšie boje
    Extra questy

 
Fórum
   
Diskusia
    Ankety

 
Rôzne
   
Elfský jazyk

 
Linky
    Webmaster
    Iné





















































   Druid sa riadi zákonmi prírody a rovnováhy. Jeho domovom je divočina a všetku svoju 
   silu používa na jej ochranu.
Povolanie druida delíme tiež na tri menšie skupinky: 
  
Totemický druid, Premeňovateľ a Pomstiteľ.


   Totemický druid
   Tento druid sa blízko stotožní s istým zvieraťom, ktorý podľa neho predstavuje jeho 
   ducha. To mu zaručí zvláštnu schopnosť spojiť sa so zvieracou ríšou a privolať si 
   zvieratá na pomoc.

  
výhody:
   - Za každých 5 úrovní získa zvláštnu schopnosť raz za den  povolať zvieracieho ducha. 
     Náhodne sa objaví: Duch medveďa, Duch leva, Duch vlka alebo Duch hada.

  
nevýhody:
   - Nemôže sa premeniť.


   Premeňovateľ
   Tento druid sa nenazýva premenovateľom preto,  že by sa vedel premeniť do rôznych 
   podob. Je to druid, ktorý sa dobrovolne nakazil lycantropiou, no vďaka intenzívnemu 
   štúdiu môže ovládať svoje trápenie. Stává sa vlkodlakom, najznámejším z lycantropov.

  
výhody:
   - Za každé 2 úrovne mu raz denne pribudne schopnosť zmeniť sa na vlkodlaka. 
   - Za 13 úrovní získa schopnosť raz denne sa premeniť na veľkého vlkodlaka.

  
nevýhody:
   - Kvôli udržaniu rovnováhy sa nemôže premeniť do iných podôb.
   - Nemôže nosiť žiadne brnenie.


   Pomstiteľ
   Je členom zvláštnej sekty, ktorá bojuje s tými, ktorý zneuctí prírodu. Pomstitelia majú 
   schopnosti, ktoré iný druidi neovládaju. Získali ich pomocou zdĺhavých a nekonečných 
   rituálov.

  
výhody:
   - Môže sa premeniť do bežných podob a tak isto sa vie zmeniť na malého wyverina, 
      obrieho pavúka a ohnivú salamandru.
   - Po ceste k 6 úrovni sa mu pridávajú čarodejove kúzla.
      1. úroveň: Farebná guľa
      2. úroveň: Pavučina
      3. úroveň: Blesk
      4. úroveň: Vylepšená neviditeľnosť
      5. úroveň: Chaos
      6. úroveň: Reťazový blesk

  
nevýhody:
   - Nemôže používať lepšie brnenie ako kožené.
   - Pri vytváraní postavy obdrží postih  -2 k sile a odolnosti.
© Taita 2004