Nové
   
Novinky
    Archív

 
Základy
   
Info
    Postava
    Družina

    Obtiažnosť
    Presvedčenie
    Skúsenosti
    Kúzla
    Rasy
    NPC

 
Povolanie
    Bojovník
    Hraničiar
    Paladin
    Klerik
    Druid
    Mág
    Zlodej
    Bard
    Zaklínač
    Barbar
    Mních

 
Predmety
    Zbrane
    Armor
    Fľašky
    Ostatné
    Cromwell

 
Kúzla
   
Klerické
    Mágove

 
Návody
    Rady
    Usadlosti
    Beštiar
    Ťažšie boje
    Extra questy

 
Fórum
   
Diskusia
    Ankety

 
Rôzne
   
Elfský jazyk

 
Linky
    Webmaster
    Iné




















































   Okrem rôznych úloh, ktoré sú v Baldur´s Gate k dispozícii, sú tu aj questy vzťahujúce sa
   k povolaniu tvojej postavy. Tieto questy sú questy sídiel -
strongholds. Každé sídlo 
   súvisí s niekoľkými specifickými úlohami, a preto je treba tam z času na čas zavítať a 
   zistiť, či tam nedochádza k niečomu zaujímavému. Mnoho sídiel má aj svojho vlastného 
   posla, ktorý ťa vyhľadá a informuje ťa o tom, čo sa deje, pokiľ by si bol od svojho sídla 
   ďaleko. Každé sídlo sa dá získať a starať sa len s daným povolaním postavy. Napríklad
   bojovník má sídlo v hrade, kde bude riešiť rôzne bojové záležitosti, no klerik sa zasa 
   bude zamestnávať v riešení cirkevných problémov. Aby si mohol poznať všetky sídla a 
   ich príbehy, budeš musieť dohrať hru viac než raz.

   Klerik: Podľa toho akého klerika ste si hneď na začiatku spravili,        
                (Talos,Helm,Lathander)  musíte najprv dokončiť questy pre svoj chrám. Sídlo


   Druid: Riešiť questy vlastnej usadlosti možete po dokončení questu boj o 
               druidský háj. Sídlo


   Bojovník, Barbar, Mních: Možnosť mať sídlo pre bojovníka sa vám poskytne 
                                                    hneď po dokočení questu de`Arnisov hrad.
Sídlo


   Paladin: Po úspešnom dokončení questu Firkraaga vo Windspearských vrchoch musíte
                   ísť do Žiariaceho srdca k sirovi Williamovi. Sídlo


   Bard: Tento quest sa aktivuje po dokončení questu dimenzionálneho väzenia. Sídlo


   Zlodej: Dostanete ho po tom, čo vyriešite problém Mae Vara. Sídlo


   Hraničiar: Tri dni po tom ako sa staneš ochráncom Imnesvalu, čiže hraničárom, môžete
                      začať robiť questy pre svoju usadlosť. Sídlo


   Mág: Questy usadlosti sa vám aktivujú ako náhle dokončíte quest planárnej sféry. Sídlo



                                               

© Taita 2004