Okrem rôznych úloh, ktoré sú v
Baldur´s Gate k dispozícii, sú tu aj questy vzťahujúce sa
k povolaniu tvojej postavy. Tieto questy sú questy sídiel
- strongholds.
Každé sídlo
súvisí s niekoľkými specifickými úlohami, a preto je treba tam
z času na čas zavítať a
zistiť, či tam nedochádza k niečomu zaujímavému. Mnoho sídiel má
aj svojho vlastného
posla, ktorý ťa vyhľadá a informuje ťa o tom, čo sa deje,
pokiľ by si bol od svojho sídla
ďaleko. Každé sídlo sa dá získať a starať sa len s
daným povolaním postavy. Napríklad
bojovník má sídlo v hrade, kde bude riešiť rôzne
bojové záležitosti, no klerik sa zasa
bude zamestnávať v riešení cirkevných problémov. Aby
si mohol poznať všetky sídla a
ich príbehy, budeš musieť dohrať hru viac než raz.
Klerik:
Podľa toho akého klerika ste si hneď na
začiatku spravili,
(Talos,Helm,Lathander) musíte najprv dokončiť questy pre svoj
chrám. Sídlo
Druid:
Riešiť questy vlastnej usadlosti možete
po dokončení questu boj o
druidský háj. Sídlo
Bojovník,
Barbar, Mních:
Možnosť mať sídlo pre bojovníka sa vám
poskytne
hneď po dokočení questu de`Arnisov hrad. Sídlo
Paladin:
Po úspešnom dokončení questu Firkraaga
vo Windspearských vrchoch musíte
ísť do Žiariaceho srdca k sirovi Williamovi. Sídlo
Bard:
Tento quest sa aktivuje po dokončení
questu dimenzionálneho väzenia. Sídlo
Zlodej: Dostanete
ho po tom, čo vyriešite problém Mae Vara. Sídlo
Hraničiar:
Tri dni po tom ako sa staneš ochráncom
Imnesvalu, čiže hraničárom, môžete
začať robiť questy pre svoju usadlosť. Sídlo
Mág:
Questy usadlosti sa vám aktivujú ako náhle
dokončíte quest planárnej sféry. Sídlo
|