Nové
    Novinky
    Archív

 
Základy
   
Info
    Postava
    Družina

    Obtiažnosť
    Presvedčenie
    Skúsenosti
    Kúzla
    Rasy
    NPC

 
Povolanie
    Bojovník
    Hraničiar
    Paladin
    Klerik
    Druid
    Mág
    Zlodej
    Bard
    Zaklínač
    Barbar
    Mních

 
Predmety
    Zbrane
    Armor
    Fľašky
    Ostatné
    Cromwell

 
Kúzla
   
Klerické
    Mágove

 
Návody
    Rady
    Usadlosti
    Beštiar
    Ťažšie boje
    Extra questy

 
Fórum
   
Diskusia
    Ankety

 
Rôzne
   
Elfský jazyk

 
Linky
    Webmaster
    Iné





































































Dvojručné meče
 
 

  Dvojručný meč
  (Two-Handed Sword)

  Dvojručný meč +1


  Dvojručný meč +2


  "Pavučizmar"
  ("Spider´s Bane")
  Dvojručný meč +2

  

 




  "Plameň severu" 
  ("Flame of the North")
  Dvojručný meč +2




  "Lilarcor"
  Dvojručný meč +2



  "Strieborný meč"
  ("Silver Sword")
  Dvojručný meč +3





  "Prekliaty meč zúrivcov"
  ("Cursed Berserking 
  Sword")
  Dvojručný meč +3




  "Zvesťovateľ"
  ("Harbinger")
  Dvojručný meč +3







  "Priazniteľ duší"
  ("Soul Reaver")
  Dvojručný meč +4







  "Vojenská čepel"
  ("Warblade")
  Dvojručný meč +4

  "Carsomyr"
  Dvojručný meč +5

 

 

 


  Skoro všade


  Vzácny

 
  Vzácny


  Vzácny



 






  Väzenie Asyla






  Bludisko vo stokách, splnenie 
  rébusu



  Zostrojený Cromwellom



 



 Úkryt siedmych údolí







  Drowské mesto, Obchod









  Rytieri smrti









  Tržnica dobrodruhov 
  (v druhej časti hry)


  Dračie územie, dračí poklad
  
  Poranenie 1D10


  THAC0 +1 bonus, 
  poranenie  +1

  THAC0 +2 bonus, 
  poranenie  +2

  THAC0 +2 bonus, 
  poranenie 1D10 +2,
  vlastnosti pri 
  ozbrojení: 
  Slobodný pohyb, 
  chráni nositeľa pred 
  omedzovacími  
  kúzlami, ako je 
  Pavučina alebo 
  Zadržanie

  THAC0 +2 bonus, 
  poranenie 1D10 +2, 
  +4 poranenie 
  chaoticky zlým 
  protivníkom, 10% 
  magická odolnosť

  THAC0 +2 bonus, 
  poranenie 1D10 +3, 
  hovoriaci meč


  THAC0 +3 bonus, 
  poranenie 1D10 +3, 
  15% šanca, že pri 
  každom zásahu musí 
  cieľ podstúpiť hod 
  proti smrti (-4 ) ináč 
  umrie

  THAC0 +3 bonus, 
  poranenie 1D10 +3, 
  spôsobuje, že nositeľ 
  prepadá v boji 
  zúrivosti - berserku. 
  Odložiť sa dá iba 
  kúzlom odkliatie

  THAC0 +3 bonus, 
  poranenie 1D10 +3
  po zásahu je 5% 
  šanca, že bude na cieľ 
  zosliaty 
  Fireball (10D6). 
  Zasiahnutý ogre  musí 
  podstúpiť hod proti 
  kúzlu ináč zkamenie

  THAC0 +4 bonus, 
  poranenie 1D10 +4,
  pri každom zásahu 
  inkasuje cieľ 
  komulatívnu 
  penalizáciu 2 body k 
  THAC0, trvajúcu 20 
  kol Nepoužiteľný 
  dobrými postavami

  THAC0 +4 bonus, 
  poranenie 1D12 +4


  THAC0 +5 bonus, 
  poranenie 1D12 +5
  vlatnosti po ozbrojení: 
  Rozohnatie kúziel 
  podľa chuti, 50%   
  magická odolnosť, +5 
  bodov poranenia 
  naviac chaotickým 
  protivníkom, pri 
  každom zásahu cieľu 
  sa zošle kúzlo 
  Rozohnanie kúziel. 
  Použiteľný iba 
  Paladínom

© Taita 2004