Nové
    Novinky
    Archív

 
Základy
   
Info
    Postava
    Družina

    Obtiažnosť
    Presvedčenie
    Skúsenosti
    Kúzla
    Rasy
    NPC

 
Povolanie
    Bojovník
    Hraničiar
    Paladin
    Klerik
    Druid
    Mág
    Zlodej
    Bard
    Zaklínač
    Barbar
    Mních

 
Predmety
    Zbrane
    Armor
    Fľašky
    Ostatné
    Cromwell

 
Kúzla
   
Klerické
    Mágove

 
Návody
    Rady
    Usadlosti
    Beštiar
    Ťažšie boje
    Extra questy

 
Fórum
   
Diskusia
    Ankety

 
Rôzne
   
Elfský jazyk

 
Linky
    Webmaster
    Iné
























































Dýky


  Dýka
  (Dagger)

  Dýka +1


  Dýka +2


  "Dlhošpic"
  ("Longtooth")
  Dýka +2

  Vrhacia dýka
  (Throwing Dagger)

  "Dlakomor" strieborná dýka
  ("Werebane" Silver Dagger)

  "Dušuber" dýka
  ("Soultaker")

  "Bumerang"
  ("Bomerang")
  Dýka +2

  "Ohnizub" 
  ("Fire Tooth")
  Dýka +3


  "Žihadlo škriatkov"
  ("Pixie Prick")
  Dýka +3




  "Kostikuch"
  ("Boneblade")
  Dýka +4
  
  Otrávená vrhacia dýka
  (Poisoned throwing dagger)



  "Vyjednávajúce stiletto"
  ("Stiletto of Demarchess")






  Dýka (meno postavy)

  


  Skoro všade


  Vzácna


  Vzácna


  Veľmi vzácna



  Skoro všade


  Veľmi vzácna


  Veľmi vzácna


  Most, Denis



  Drowské mesto, obchod




  Väzeňská dimenzia, lovci odmen






  Underdark, Qilue



  Vzácna




  Planárna sféra







  Sídlo mága, vyrobené učňami

  
  
  Poranenie 1D4


  THAC0 +1 bonus, 
  poranenie 1D4 +1

  THAC0 +2 bonus, 
  poranenie 1D4 +2

  THAC0 +2 bonus, 
  poranenie 1D6 +2


  Poranenie 1D4


  Poranenie 1D4 +2, 
  +4 proti lykantropom

  Poranenie 1D4


  THAC0 +2 bonus, 
  poranenie 2D4 +2,
  vracia sa k vrhačovi

  THAC0 +3 bonus, 
  poranenie 2D4 +3, 
  1D2 bodov ohnivého 
  poranenia

  THAC0 +3 bonus, 
  poranenie 1D4 +3 
  zasiahnutý cieľ musí 
  zvládnuť hod proti 
  jedu, ináč zaspí na 2 
  kolá

  THAC0 +4 bonus, 
  poranenie 1D4 +4


  Poranenie 1D4, 2 
  body zranenia jedom 
  za sekundu po dobu 
  10 sec

  THAC0 +2 bonus, 
  poranenie 1D4 +2, 
  20% šanca, aby pri 
  každom zásahu cieľ 
  podstúpil hod proti 
  smrti, ináč bude 
  zadržaný na 2 kolá

  THAC0 +1 bonus, 
  poranenie 1D4 +1

© Taita 2004