Nové
    Novinky
    Archív

 
Základy
   
Info
    Postava
    Družina

    Obtiažnosť
    Presvedčenie
    Skúsenosti
    Kúzla
    Rasy
    NPC

 
Povolanie
    Bojovník
    Hraničiar
    Paladin
    Klerik
    Druid
    Mág
    Zlodej
    Bard
    Zaklínač
    Barbar
    Mních

 
Predmety
    Zbrane
    Armor
    Fľašky
    Ostatné
    Cromwell

 
Kúzla
   
Klerické
    Mágove

 
Návody
    Rady
    Usadlosti
    Beštiar
    Ťažšie boje
    Extra questy

 
Fórum
   
Diskusia
    Ankety

 
Rôzne
   
Elfský jazyk

 
Linky
    Webmaster
    Iné
































   Stočená runa (The Twisted Rune) 

   Na juhovýchode mostnej štvrti , v zadnej časti delossarského hostinca najdeš 
   mysteriózne zamknuté dvere, chránené pasťou vysokej úrovne. Podľa všetkého by mali
   dvere viesť do domu, ale pri bližšej prehliadke vám postava zdelí, že by tu tie dvere 
   vôbec nemali byť. Po odomknutí a otvorení dverí postava nevidí nič, len nepreniknutelnú 
   temnotu prázdnu nekonečnou ničotou. A tu náš príbeh končí. To ale neplatí pre toho,
   kto má v inventáry kameň darebákov (Rogue stone), ktorý pri tejto príležitosti začne
   poivne žiariť a odhalí magické dvere. Do týchto dverí môžete vstúpiť nech už vedú hoci
   kam. Pri tomto prenose sa spotrebuje energia už spomýnaného kameňa a už vám bude 
   na nič. (Ak tam raz vstúpite, von sa dostanete veľmi ťažko. Radšej tam chodte po tom,
   čo výdete z podzemia (Underdark)). 

   Komnata runy
  
Pri tvojom vstupe sa na stole objaví Shangalar. Spýta sa ťa, ako sa ti podarilo vojsť 
   dovnútra a pokiaľ si príčinou Koshiho skonu, tak ti za to pekne poďakuje. Bez ohľadu
   na to ale nebudú členovia Stočenej runy nadšení zo skutočnosti, že si našiel ich skrýšu.
   Žiadne ospravedlnenia ho neudobria. Akonáhle Shangalar privolá svojich priateľov, 
   ocitneš sa uprostred bitky. 
  
Shangalar: Shangalar je jednou z najsilnejších postáv, ktoré sa tu nachádzajú. Je mocný 
   mág, ktorému vôbec nerobí problém zoslať kúzlo vysokej úrovne. Používa Mislead a 
   Magický štít (Spell shield). Potom zakúzli zastav čas (Time stop) a zaútočí Smrtiacimi 
   kúzlami a Nárekom víl. Ak sa ti podarí postaviť jeho kúzlam postavu chránenú 
   antimagickými ochranami, otupíš jeho najsilnejšie výpady.

   Vaxall:
Tento postarší beholdr je vybavený celou škálou očních paprskov a je schopný z 
   dialky vyradiť celú tvoju družinu. Ovláda Znehybnenie, Dominanciu, Antimagický 
   paprsok, Spôsobenie vážnych rán a Zkamenenie. Je zaujímavé, že uprednostňuje 
   kúzlenie aj vtedy, keď na neho útočia z bezprostrednej blízkosti. Preto je lepšie ho 
   obklúčiť, alebo vyvolanými pomocníkmi mu postupne znižovať životy.

   Shyressa:
Shyressa je upír úctihodnej sily a je schopný vysať až štyri úrovne jednou 
   ranou. Pokiaľ nevybavíš svoju družinu ochranou negatívneho plánu, môžu biť tvoje 
   postavy zničené bez možnosti oživiť ich. Jeho ďalšia nechutná schopnosťou je, že pokiaľ
   nejakej postave ubere životy, tak si ich pripočíta na svoje konto. Je to ako kúzlo upíry
   dotyk. Takže na neho neposielajte žiadne vyvolané tvory, lebo tým ho len posilujete.
   Ak sa ti ho podarí nechať na koniec, budeš ho môcť obracať klerikom na dostatočne 
   vysokej úrovni a medzi tým do nho páliť z tanšenhorských lukov alebo kúzlami bez obáv 
   stretu s jeho vražedným dotykom.

   Revanak:
Revenek je silný bojovník, ale rozhodne tu nebude tvojou hlavnou starosťou.
   Layenne:
Je najslabším bojovníkom, ktorého môžete usmrtiť zákerným útokom ešte pred
   tým ako sa zábava začne. To by ste ale odhalili každého člena runy a to by bolo potom 
   dosť obtiažne vyhrať.

   Preč z tohoto miesta sa dostaneťe tak, že vhodíte oko (či čo to je) z Vaxallovej mŕtvoli 
   do polievky
na pravej strane. Spostením stroja v severozápadnom výklenku sa vytvorí 
   teleport, ktorý ťa prenesie späť do mostnej štvrti.

© Taita 2004