Nové
   
Novinky
    Archív

 
Základy
   
Info
    Postava
    Družina

    Obtiažnosť
    Presvedčenie
    Skúsenosti
    Kúzla
    Rasy
    NPC

 
Povolanie
    Bojovník
    Hraničiar
    Paladin
    Klerik
    Druid
    Mág
    Zlodej
    Bard
    Zaklínač
    Barbar
    Mních

 
Predmety
    Zbrane
    Armor
    Fľašky
    Ostatné
    Cromwell

 
Kúzla
   
Klerické
    Mágove

 
Návody
    Rady
    Usadlosti
    Beštiar
    Ťažšie boje
    Extra questy

 
Fórum
   
Diskusia
    Ankety

 
Rôzne
   
Elfský jazyk

 
Linky
    Webmaster
    Iné































   V Athkatle sa nesmie kúzliť tj. potom čo zošleš kúzlo, ťa navštívi parta zahalených 
   čardejov a odprevadi ťa na onen svet (sú tam tak 4-5 zahalení , a minimálne 2 z nich sú 
   na 16). Ja sa pokusim podať návod ako týchto ubožiakvo zničiť s jedným mágom na, 
   tak zhruba 10 urovni. 

   Nutnosťou v tomto boji je
plášť nezistenia a palica mágov. Využite magické schopnosti 
   vašej palice a zakúzlite na seba pasť na kúzla, potom zakúzlite nejaké kúzlo aby ste 
   vyprovokovali zahalených čarodejov. V zbraňových poziciach kliknite na palicu aby ste 
   sa stali
neviditelným (keď to spravíte v momente, keď na vás nepriatel zosiela kúzlo ,tak 
   to kúzlo sa mu preruši) podíďte trochu ďalej (kúzlo
chaos, neprijemnosti , a reťacový 
  
blesk zosielaju čarodejovia sami na seba, je samozrejmé že na nich to efekt nemá a však 
   na vás ano) a vyčkajte asi tak 1 minútu kým nepriateľovy spadne ochrana čo ho chráni 
   pred školou
invokácia. Tak zakúzlite zopár krát slnečnú žiaru (pred nepriateľskými 
   kúzlami sa chráňte práve tak, že im prerušite kúzlo spôsobom vyššie spomenutým) a po 
   chvíli je po nich. 

   Keď zabijete týchto mágov asi tak 6-krát, tak pri najbližšej príležitosti na vás zaútočí 
   špeciálna skupina mágov tj. obohatená o jednu 20.úroveň (Zallanora).Postup je ten istý
   len si davajte pozor na Zallanoru, má totiž takú blbú vlastnosť utiecť z boja 
   (
dimenzionalne dvere) hneď potom čo privolá démona z 9.úrovne (toho začne privolávať
   keď jej životy budú na spodnej hranici). 

   Ak nemate takéhoto "mocného" mága tak úplne postačí aj druid (Cernd) a jeho kúzlo 
  
povolaj hmyz, ktoré preruší každé čarujúce kúzlo nepriateľa a ešte ho to aj zraňuje, tak 
   máte 6 kôl na to, aby ste zničili všetkých čardejov. Povolavat, posilňovať, chlastať 
   nápoje, všetko čo by mohlo byť nejakým spôsobom užitočné a pomohlo vám vo vašej 
   destrukcii. 
                                                                                                                 Od:
Dodo
© Taita 2004